יום שבת, 20 באוקטובר 2012

ימין קיצוני = קיצוני באהבת הארץ !!!

ימין קיצוני = קיצוני באהבת הארץ

בתקופה האחרונה שואלים אותי המון אנשים על ההתקרבות שלי לדת וההתחזקות שלי ובמיוחד לקרבה שלי לאנשי ימין

ובכל פעם אני מרגיש שאני צריך לתרץ ולהסביר למה ואיך..

אז ככה אני אפרש את מה שאני חושב או עושה לכמה נושאים



ימין קיצוני
קודם כל אין דבר כזה ימין קיצוני יש דבר כזה קיצוני באהבת הארץ , כל פעם שרואים אותי או פוגשים אותי אנשים וחברים מהעבר שואלים אותי "איך יצא שאתה כ"כ קיצוני ?!"

אז קודם כל אני קיצוני באהבת הארץ ובחשיבות שלנו כיהודים להתיישב בארץ ישראל ולא לתת לארגוני הטרור של השמאל ולערבים להתיישב בשטחים שלנו של עם ישראל.

דבר  נוסף: זה למצוא פתרון חוקתי בדיוק מה שהרב כהנא הי"ד ניסה בזמנו לעשות בכנסת ולצערינו עד עכשיו לא יצא לפועל וזה טרנספר.

טרנספר:
 פתרון שבוא יעזבו ברצון או לא ברצון התושבים הערבים משטחיה של עם ישראל ויעברו למקום שגם להם יהיה יותר טוב כמו למשל לירדן או למצריים רק שלא יהיו כאן ביניינו ולא יסכנו את חיינו.

חוק הבגידה:
חוק שצריך לדעתי לחוקק עבור תושבי ישראל אשר בוגדים בעם שלנו כמו חברי הכנסת הערבים (לדוגמה: ח"כ חנין זועבי אשר השתתפה במשט נגד עם ישראל ונגד חוקיה של כנסת ישראל ועברה שם כ"כ הרבה עבירות) ולצערינו בזכות ארגוני הטרור (מרץ, שלום עכשיו ועוד...) היא עדיין בכנסת ישראל , יו"ר שלום עכשיו יריב אופניימר ועוד רבים , חוק שיאפשר למחוקק לא רק שלילת אזרחות אלא גם עונש המתאים לתת לבוגדים ואני משאיר לכם את קו המחשבה בנידון.

התבוללות:
לאחרונה אני רואה וגם שומע על  מקרים בהם ערבים ימח שמם מתחילים עם יהודיות תמימות ולוקחים אותם לכפרים שלהם מאסלמים אותם  לצערי הרב גם מתעללים בהן, בזכות ארגוני הסיוע "להבה" ו"יד לאחים" וכמובן ארגונים ופעילים נוספים יום יום מאתרים יהודיות כאלה שנמצאות במצוקה ופחד יום יומי ומחלצים אותם בכל מצב ומחזירים אותם ליהדות וכמובן מצילים את חייהן ועל זה אני ראשית אומר אלפי תודות ליו"ר ארגון להבה ידידי בנצי גופשטיין אשר פועל נמרצות יום ולילה על מנת להציל יהודיות.

במידה ואת או אתה מכירים יהודיה כזאת שנמצאת במצוקה ולא משנה באיזה כפר אם בארץ ואם בשטחים אתם מוזמנים לפנות אלי בפרטי ואני יעביר לגורמים הרלבנטים אשר בע"ה יחלצו אותה.

לסיכום:
אני רוצה לבקש ממכם יהודים יקרים להצטרף לפעילויות הרבות שאני מפרסם מידי פעם ולתמוך כי אנחנו כולנו יהודים אשר קיצוניים באהבת הארץ ורוצים ועושים הכל על מנת שנישאר עם ישראל כעם יהודי ולא עם של גויים.
כמו כן מוזמנים להצטרף אלי ואל חברים בתמיכה שלנו בח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ובמפלגת "ארץ ישראל שלנו"

בברכת שבוע טוב,
גילעד הדרי

(טור שכתבתי לפני שנה בפייסבוק ושדרגתי אותו עכשיו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות הכוללות קללות ימחקו !

כל דברי הקודש בבבלוג הם לרפואת מאי ליהן בת איילת ואפרת הנצי גלית בת אסתר