יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

הר הבית בידינו ?

בס"ד
בוקר טוב יהודים יקרים, לאחר שהתעוררתי ולאחר תפילת הבוקר זיפזפתי בין אתרי החדשות ונתקלתי בכתבה בערוץ 7 שהצליחה לעצבן אותי ללא ספק שכותרתה "העלייה להר הבית מרגיזה את האסלאמיסטים"
בכתבה מדברים בעצם על ש"מוסד אל אקצה" ו"השיח' עיכרמה סבר" שהוא ראש המועצה האיסלמיסתית העליונה בישראל, בקיצור הדיון שהולך בכתבה הזאת היא על שיהודים , חיילים ותיירים לא מוצנעים נכנסים ומטמאים את המזגד ...... ואני שוב אומר ובכל רם מההההההה ??
מטמאים ????
בכניסה למזגד ערבים משתינים על העצים , משחקים כדורגל, זורקים זבל על הריצפה , יורקים על הריצפה וזה בסדר ? אבל כאשר נכנסים יהודים , חיילים ותיירים בפיקוח צמוד שלא יכולים אפילו להתפל וזה מה שמטמא ??
אין גבול או חוצפה למחבלים האלו ?
אני בשביל להכנס להר צריך לבוא בשעות מסויימות שיוגדרו לי, לא יכול להתפלל בהר , לא יכול להכניס תהילים או סידור , אסור לי אפילו למלמל כי ישר יעיפו אותי ....
אז תגידו לי אתם הר הבעת בכלל בידיינו ?????


תגובה 1:

  1. עדכון:
    לפני חצי שעה כאשר הגיעו יהודים לכניסה להר הבית יחד עם פעילי "ארץ ישראל שלנו" המתינו להם קבוצת ערבים אשר ניסו לעשות להם לינץ, כמובן ששוטרים שהיו במקום לא עצרו ולא עשו כלום לערבים רק דחקו את היהודים מחוץ לאיזור , תגובת ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי: "שוב מתגלה אוזלת היד של משטרת ירושלים בהר הבית. תקיפתם של יהודים ובהם פעילי תנועת ארץ ישראל שלנו בתוך ההר היא הפקרות שילטונית. רק סגירת ההר בפני המסיתים והפוגרומיסטים של הווקף תביא לריבונות במקום הקדוש ביותר לעם ישראל"

    השבמחק

תגובות הכוללות קללות ימחקו !

כל דברי הקודש בבבלוג הם לרפואת מאי ליהן בת איילת ואפרת הנצי גלית בת אסתר